19486 |
Mój Outek | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Pozytywy:19486Negatywy:19486'
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19486 |
20424804 kto robił?! Bardzo, hmm, błyskawiczny out | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19486 | Moloch | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19486 |
Odpowiedź dla 19486:Nowy: Sam go zrobił | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19486 |
Nowy, bardzo mi się podoba | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19486 |
Nie znam się na tym za bardzo ale czy to nie jest nowy out: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19486 |
OK. Wróciłem hmmm... od czego zacząć... A tak ee przepraszam za zwłokę, ale nie miałem internetu (tyle co korzystałem u narzeczonej ale rzadko) i sesja się zbliża... Więc zrozumcie . Jutro wszystko będzie zrobione, będzie wielka aktualizacja. Widzę, że jesteście cierpliwi to mnie cieszy, ponieważ nie było mnie ok miesiąc, a wy tylko dodajecie nowe outy.I za to wam SERDECZNIE DZIĘKUJĘ. Widzę, że nie jest aż tak źle. Liczę na waszą wyrozumiałość powinniście mnie zrozumieć. Senteriel: Hmmm... Nie dopisałem w tamtym poście, że siedze u narzeczonej i znajomych... Przepraszam, mój błąd. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Pozytywy:19486Negatywy:'
|
KONTO USUNIĘTE |
Lord Lantis: Nowy outfit Loremasters : Profil: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19486 |
Nowy outfit Noys. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19486 |
20424804 ? to jest normalny wygląd na wojowniczke @down ale ja nie widze żadnej przeróbki | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19486 |
20424804 No właśnie, tylko trochę przerobiony Bez sensu wydawać 150 zł... Ale są gusta i guściki | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19486 |